۱۱ پاسخ

اصلابیمه قبول نمیکنه به من گفت،۱/۳۰۰سنو۱/۲۰۰ازمایش

من دو و هفتصد دادم فروردین

من شنیدم بین یک تایک ونیمه.بعدش بیمه تکمیلی قرار داد ندارن

من دیروز ۲۵۰۰سونو دادم ۱۱۰۰آزمایش

سونو رو گفت ۲۳۰۰

۲۱۰۰ دادم. نمیدونم تکمیلیم بهم بده یا نه!

بیمه تکمیلی داری برگه رسید بگیر ازشون ببر بیمه پولتو بگیر

اهواز ازادش ي تومن

من آزاد ۱۶۸۰ دادم سونو ۸۰۰ هم ازمایش

من دوهفته پیش انجام دادم سونو۷۶۰
آزمایش۱۰۸۰
شاید بیمه تکمیلی درصدیش رو بده

ازاد ۱ دادم ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری