عادیه گلم. چون دیوارهای رحم میریزه پایین و به صورت لخته میاد گوگل هم سرچ کنی هست
به حرف همه گوش نده
اره عزیزم منم هس بنظرم چیز طبیعی باشه چون من مجردم ک بودم میدیدم سونو و همه چی اوکی بود مشکلی نبود
آره
من یکسره خصوصا وقتی به تاخیر بی افته خیلی زیاد میشه
آره منم اینجوریم
اره خیلییی زیاد
لخته اصلا تو پریودی عادی نیست باید بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.