بچه ها این سبک سرویس خوبه یا

تصویر
۱۰ پاسخ

بنظرم قدیمی شده عزیزم من بره پسرم از این گرفتم اما اصلا تخت بدردش نخورد تا الان که نزدیک سه سالشه ،اخرم گذاشتمش کنار بچه احساس خفگی میکنه تو این تختا .تختای مونته سوری رو نگاه کن خیلی خوبن من از اون میخپام بگیرم هم برای نوزادیش خوبه هم تا پنج شش سال قابل استفادست

اره خوبه ولی کمد کامل باشه و ویترین جدا بهتره

این تختا مونته سورین هم شیکن هم کاربردی بچه هم که نوپابشه راحت خودش بالا و پایین میتونه بره ازش

تصویر

اره قشنگه

دقیقا مدل تختیه که من خریدم 😍
فقط من بهش گفتم دستگیره کشو هاشو عوض کنه و رنگش کرمی قهوه ایی باشه

منم شبیه اینه

نه عزیزم اینجوری میتونی تا چن وقت استفاده کنی اونای دیگه دلتو میزنه
برای منم تقریبا همینجوریه سفید قهوه آیه ولی

خوبه ساده س .

اره عالیه

آره عزیزم خیلی ساده و شیک و قشنگه

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته💝 مامان سه تا فرشته💝 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۷ ماهگی
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی