بچه ها این قندهای گیاهی خوبه بخوریم یا نه

تصویر
۳ پاسخ

اسمش گیاهیه وگرنه اون رنگ‌هایی که بهش زدن همش مصنوعیه خوب نیست

اینا همش رنگه خوب نیس

اینا چی هستن چقدر باحالن.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی
مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی