بچه ها آزمایش گلوکزم چجوریه خوبه یا نه

تصویر
۴ پاسخ

۲ساعتت ۲تا دونه بالاست رعایت کن یه کوچولو

عكس واضح نيس واى انگار ناشتا زده ٨٣ اگه اون باشه خوبه دو ساعته ۱۲۱ باید زیر ۱۲۰ باشه یک ساعته خوب معلوم نمیشه

گلوکز همون ازمایش ۷ماهگیه ارع ؟ ک پودر هم میدع

کیفیت عکس خوب نیست من چیزی ندیدم والا

سوال های مرتبط

مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی💙👶 مامان تودلی💙👶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵ائلمان خان🩵 مامان 🩵ائلمان خان🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی