بچه ها آزمایش گلوکزم چطوریاس؟

تصویر
۸ پاسخ

کم‌ خونی داری ، عددش پایینه احتمالا مینور‌هستی، حتما برو پیش دکتر

قندت خوبه اما خیلی کم خون شدی فکر کنم دکتر بهت بگه دوتا قرص آهن بخوری یکی صبح یکی شب

کمخونی دارین فقط آزمایش قندتون نزماله

نرماله

منظورم ۷۱

خوبه قندت ۷۰خیلی کم و خوبه منم ۷۰بودم

اونایی که کنارشون L زده پایینه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری