رب انار بخورم عب داره؟🫠

۶ پاسخ

نه زیادروی نکن

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

من سس انار میخورم همیشه

کم که اشکال نداره

عالیه برا تشکیل قلب

هر چیزی زیاده روی نکنی مشکلی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی