خانما رب انار اشکال داره خوردنش؟

۷ پاسخ

فشارت نیوفته .من ماه اخر برای زردی نگیره بچه میخور دم تا حدودی کمک کننده بود

نه زیاده روی فقط نکن فشارت بیفتع

نه خوبه

نه مشکلی نداره زیاده روی نکنی فق

رب انار شیرین برا تشکیل قلبش خوبه درحد یک قاشق

من شنیدم برای تشکیل قلب خوبه ولی نمیدونم چقد باید بخوری

منم نمیدونم اما روزی یک‌قاشق میخورم هم حالت تهوعم ازبین میره همم ویار مزشو دارم تازه سریع غذارو هضم میکنع ک اذیت نشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری