خانما میگم رب انار خوبه؟ من اندازه سه ق چ خوردم😄

۳ پاسخ

مادرشوهرم میگ خوب نیست اوایل بارداری☹️

من خیلی زیاد میخورم هم رب انار هم انار هم فسنجون چون رب انار دارع 😍😂😂

اره بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری