عزیزان شنیدم رب انار برای تشکیل قلب خوبه، درسته؟؟😍

۸ پاسخ

عزیزم اسپرم و تخمک ک باکیفیت باشه قلب خودش تشکیل میشه بقیه چیزا چرت و پرته

من آب انارو شنیدم هم برای تشکیل قلب هم اینکه بچه زردی نگیره

خرما رب انار بادام به سیب مغزیجات
فولیک اسید و ویتامین دی

اره ولی اسپرم و تخمک باید کیفیت داشته باشه
ولی در کل من روزی یکی دوتا خوردم میخوردم میگفتن خوبه

رب انار شیرین من شنیدم

برای تشکیل قلب خرما و اسید فولیک

اره عزیزم مغزیجات و خرما هم بخور

من یه کیلوخوردم البته هوس میکردم خیلی نمیدونم حالا خوب بود یا نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفتم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری