۱۶ پاسخ

تو برگه ات شاید نوشته؟

دوستان کسی تا حالا بوده جنین رو بگن تو آزمایشات های ریسکه؟

اگه سونوت جای خوب بوده انتی مطمئن تره دستکاهش از مطب دکتر پیشرفته تره

به من ان تی و ۱۵هفته گفتن ۹۹درصد دختره ولی انومالی شد پسر😂

اگه گفته پسره اونجاشو دیده بعد چجوری دختر شده

گلم تو برگه سونو گرافیت چی نوشته

ان تی احتمالیه

ان‌تی که مشخص نیست درست من ان‌تی گفت دختره آنومالی رفتم گفت پسره

اره میشه واسه منم اینطور بود

برا منم انتی گفت پسر دکترمم گفت صدرصد پسر انومالی گفت دختر 😐

اینکه چیزی نیس آنومالی شگفت زدت میکنه

بنظرم تا هفته ۱۸و۱۹ باید صب کرد تا دقیق معلوم بشه

شکا ازمایشون گرفتین؟

كاش ازمنم ميگف دكترمم عصبيم🙂‍↕️

یعنی چجوری دکتر گفت دختره....خب سونو مشخص میکنه دیگه

منم فک میکنم دکتر بگه دختره 😂🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان کیاشا💜 مامان کیاشا💜 هفته پانزدهم بارداری
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری