حس ششم تون بگه بچتون دختره یا پسره ،، چقدر خوبه ..

۶ پاسخ

من حس ششم یه بار پسر میگه یه بار دختر😂

منم کل مدت احساس میکردم پسره و علائم پسر روهم داشتم، الان nt احتمال دختتر داد، نمیدونم کدومش درسته😄

به مادر الهام میشه ..

من بارداری اول حسم بودپسره همونم شد
الانم میگم دومی باردارشم دختره تاببینیم خداچی میخواد

من حسم میگه پسره

من بارداری اولم گفت پسر و همونم شد
الانم میگم دختر بیینیم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته سی‌ودوم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری