بچه ها دختر من سفالیکه ،نمیشه گاری کرد بریچ شه؟😐

۶ پاسخ

برام سفالیک بود امروز رفتم سونو بریچ شده

چرا چکارش داری ؟ بریج بشه که چی بشه

ی درصدم‌راهی نیس😆😆

من از دکترم پرسیدم گفت اتفاقا خیلیم خوشحال باش که سفالیکه این یعنی کاملا سالم و نرماله

میخوای باهاش صحبت کن🤣

سوال بعدی😂

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی