خانما دخترم دوروره پی پی نکرده اشکالی نداره ؟

۳ پاسخ

ن اشکال نداره اب زیاد بهش بده

نه ولی تو‌ غذاش روغن زیتون بریز یزره کار میکنه

عب نداره برا منم بعد سه روز پی پی کرد

سوال های مرتبط

مامان گیسو کمند مامان گیسو کمند ۱ سالگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی