دوستان کوتاه بیاین این سوال مال ۹ ماه پیشه
اره هشت ساعت بهش شیر نده😶
اصلاازمایش تیرویید ناشتایی نداره چ برسه برای نوزاد
وا اینارو از کجا در میارن ناشتا چرا نوزاد مگه چقدر جون داره شیرم نخوره 😐
نه عزیزم اتفاقاً باید سیر سیرش کنی بعد آزمایش میگیرن
نه من رفتم بهداشت هرکی میرفت خون بگیره میگفت حتما شیرش بدی که کم گریه کنه
به من گفتن یک ساعت ناشتا باید باشه
به من گفتن دو ساعت بهش شیر نداده باشی
لحظه ی خون گیری دادیم بهش
همون جا قبلش میگن بهش شیر بده
نه گلم اتفاقا قبلش بهش شیر بده که بتونن خون بگیرن
مگه از کف پا نیست؟
بمن ک گفتن بهش شیربده راحترخون بگیریم
اتفاقا واسه نوزاد میگن شیر بده ک حالش بد نشه یا بهونه نگیره چون خون ازش میگیرن
براچی آزمایش تیروئید میگیری مشکلش چیه
نه بابا چ ناشتایی
نه عزیزم
بله به من گفت حتما یک ساعت ناشتا باشه
نه عزیزم من دادم چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.