بچه ها شکم تواین ماه عادیه😅🤦‍♀️🤰

تصویر
۱۳ پاسخ

من هنوز دوتیکه اس پایینش بزرگتره

من الان ۲۰ هفتمه اصلا شکم ندارم 😂

چه لباس خوشکلی😍من که شکمم کوچیکه بچه اولمم کوچیک بود عادیه نگران نباش عزیزم

شکمم منم همینقدره ۱۷ و چند روزی؟

چ لباس خوجملی

منم شکمم زود دراومد

اره گلم 😍😍😍😍

من با شکم زیاد مشکل ندارم اما سینه ها خیلی بزرگ شدن رو مخه

تصویر

شکم من از ماه دوم همین قدری هست🫠😁

منم تقریباً همین اندازست

عزیزم چ پیرن نازی چ شکم قشنگی😍🍄

ارههه دیگه هرکی میبینی یجوره

ماشاالله 😍

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی