دوستان توی ماه من شکم زیاد ندارم .عادیه؟

۷ پاسخ

منم شکم ندارم خیالت راحت باشه😁

منم ندارم

منم ندارم هفته 20 هستم یکی ببینه نمیگه این بارداره😪😂

آره گلم کم کم میاد بالا

هرکسی باتوجه به فیزیک بدنش فرق داره یکی میبینی ماه ۹هم هست ولی شکم آنچنانی نداره یکیم ماه پنج خیلی بزرگه، به این. چیا دقت نکن مهم وزن جنینته

عکس بزار ببینیم چقدریه 😍

من از اول بارداری شکم نداشتم 🤦

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی