۹ پاسخ

باچایی پررنگ تازه دم خنک شده چشمشو بشور

حالا واسه شاهان تا یه هفته چشم راستش بود
خوب که شد
چشم چپش هم عفونت کرد

مامان زیوان ، چشم شاهان منم تو ۱۳ روزگیش اینجوری شد
منم خیلی گریه میکردم وقتی چشماشو تو‌ چرک میدیدم

بردمش دکتر قطره و پماد چشم نوزاد داد
استفاده کردم تا یه هفته طول کشید خوب خوب شد

چایی هم اصلا تاثیر نداشت

من چنبار با پنبه اغشته ب چایی پاک کردم حس میکنم خوب بود، البته من مجرای اشکش تنگ بود ماساژ میدادم دیگ نمیدونم کدوم تاثیر گذاشت چنبارم سرمه کشیدم

ببرش دکتر قطره و پماد میده

اسم قطره "جنتکس" هسش
هر ۶ ساعت یه قطره بریز
قطره هم فقط برا شستشو چشم چیز خاصی نیس ک بترسی

عزیزم ریشه و معنی اسم بچتون چیه؟

نگران تلاش گیسوام همینطور شد امروز خوب شد بردمش دکتر ی قطره داد هر ۶ ساعت یک قطره میریختم.با چایی پرنگ سردم بشوری خوبه.من دوروز صبح چشمشو با شامپوی شستم

با اب جوشیده با پنبه بشور
و منم چشم بچم همین بود هم قطره چشم زوم هم با اب جوشیده ولرم با پنبه تمیزش کردم خوب میشه دوروزه

سوال های مرتبط