۷ پاسخ

من ترشی پسر ولی سر دخترم ملا فقط شیرینی میخوردم برای من کلا هر چی تو گوگل سرچ میکردم درست بود

عزیزم اصلا اصلا اصلا ربطی نداره

من ک عاشق ترشیجات بودم هنوزم هستم

من اصن دلم شیرینی نمیخاس
میدیدم عوق میزدم
البته ماه های اول
ماه آخر کیلو کیلو رولت میخوردم
پسر شد
فقط گفتم بدونی
ولی به این چیزا نیس

سر هردوتا پسرام ترشی می‌خوردم
سره دخترام شیرینی

ربط نداره من ترش و شور میخوردم پسره.ابجیم کلا فقط چیزای شبرین میخورد اونم پسره

علائم ها هیچ ربطی نداره اصلا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا حسن 🪐 مامان آقا حسن 🪐 ۹ ماهگی
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سارای مامان سارای ۶ ماهگی
مامان آیهان واحسان مامان آیهان واحسان ۳ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام😍 مامان رهام😍 ۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی