خانوما دخترم بدون پستونک نمیخابه طبیعیه؟

۴ پاسخ

من ازخدددامه ایطور باشه متاسفانه نمیگیره

منم دوست دارم بچم مث نی نی شما باشه پستونکی

آره خوبه ک

عادت کرده مث پسر من

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی