بهداشت زر میزنه
اگه تا ۱۸ ماهگی ازش بگیری هیچ اشکالی ندارد بیشتر از این نمیشه بدی هم وابستگی میاره هم ممکنه رو فکش اثر بزاره
بهداشتو ول کن خاهر چرت میگه،پستونک ارامش بخشه
بنظرتون اشکالی نداره پستونک و شیشه شیر رو با مایع ظرفشویی بشوریم؟
تا سه ماهگی بچه ها هاشق مکیدن هستن
کم کمکه بزرگ میشن بازتاب مکیدن هم کمتر میشه و خودشون پستونکرو کمتر میگیرن .... و اگر به زور بهشون ندی بعد ۶ ماه به راحتی ترک میکنن
تا ۱۸ ماهگی مجازه
بعد اون دیگه متوجه میشه کم کم با تشویق و بازی میتونی ازش بگیری
میزارم دهنش میزنه بیرون
دختر من موقع خواب بهونه پستونک رومیگیره
در طول روز براش مهم نیست
اره حتما یه چیزی تو دهنشون باید باشع یا سینه یا پستونک یا شیشع شیر😂
من هرکاری کردم پستونک دهنی رو نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.