۶ پاسخ

خوشبحالت😭😂

بچه من که بریچه هنوز ولی صبر کن 37 هفته برو

وای منم بریچ بود نگرانم
باید صبح برم سونو دعاکن سفالیک شده باشه

من 36 رفتم بریچ بود 38 رفتم چرخیده بود

ورزش کن همش اگ دوس داری طبیعی باشع

هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد