۵ پاسخ

من از اول داشتم هنوزم دارم دکتر گفت اگه بو و خارش نداری طبیعی

احتمالا عفونت داری این دفعه که رفتی پیش دکترت بهش بگو
اگه باشه بهت پماد میده

اره من ۱۰/۱۱ هفته زیاد داشتم

من ۱۰ هفته هستم خیلی ترشح دارم

من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی