خانما این قرصو بخورم؟؟

خیلی شدید سردردم

تصویر
۱۱ پاسخ

فقط استامينوفن ساده ميتونه بخوري

فقط استا ساده میتونی بخوری ۵۰۰

نه نخور... پروفن خوب نیست تا اونجایی که میدونم...
اب زیاد بخور شاید سر دردت کم شد...
نهایتا استامینوفن ساده مجازه تا اونجایی که میدونم

نه اصلا

نه خوب نیست

نه بروفن و کافیین داره نباید بخوری

این خوب نیست استامینوفن ساده فقط میتونی بخوری

استامینوفن ساده بخور عزیزم

نه نخور

شیاف دیکلوفناک بزار اینو نخور

استامیوفن ساده بخوره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی