سردردم نصف قرص اکسار بخورم؟

۵ پاسخ

نه عزيزم فقط استامينوفن ميشه خورد اونم من نميخورم يه شال مي پيچم دور سرم ميخوابم از وقتي به دكترم گفتم سر درد دارم برام قرص آهن فرودين و آسپيرين بچه تجويز كرد خيلي يهتر شدم بعد سعي كن سر وقت وعده غذايي ات رو بخوري آب بخوري بدنت كم آب نشه

فقط استامینوفن ساده اونم ۳۲۰ اگه دکترت قبول کنه بخور

نههه مگه دست خودته

فقط استا

اکسار چیه؟ آ اس آ؟

سوال های مرتبط

مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری