خانمها میشه نصف قرص سیتریزین بخورم

۸ پاسخ

من دکتر بهم شربت داد گفت ی قاشق مربا خوری بخور

وای سرما خوردی منم سرما خوردم داغونم ن اگ میتونی تحمل کن دارو نخور

منم میخورم دکترم بهم داد تنم کهیر میزد شبی یکی میخورم

دوا سرما خورذگی میشه بجوشونی

نه سیتریزین مجاز نیست میتونی انتی هیستامین ساده بخوری

نه نه نه

از دکتر مشورت بگیر بخور یه وقت خطرناک نباشع

حساسیت گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق🎀🩷 مامان فندق🎀🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری