من چون خیلی خیلی عطسه میکردم و جفتم سرراهی بود و به لکه بینی افتاده بودم ، دکتر برام نوشت بخورم
نزدیک ۳ ماهه دارم میخورم هر شب
منم حساسیت دارم تا حالا دودفعه خوردم از دکترم پرسیدم مشکلی نیست نه اینکه تند تند بخوری اما گاهی از رو اجبار عیبی نداره باز از دکترت بپرس
منم دکتر گفت بخور ولی بازم میترسم چون خواب آوره
نه نمیشه عزیزم
من از دکترم پرسیدم میگفت میشه
نه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.