خانوما میگم قرص سیتریزین میشه بخورم؟

۶ پاسخ

من چون خیلی خیلی عطسه میکردم و جفتم سرراهی بود و به لکه بینی افتاده بودم ، دکتر برام نوشت بخورم
نزدیک ۳ ماهه دارم میخورم هر شب

منم حساسیت دارم تا حالا دودفعه خوردم از دکترم پرسیدم مشکلی نیست نه اینکه تند تند بخوری اما گاهی از رو اجبار عیبی نداره باز از دکترت بپرس

منم دکتر گفت بخور ولی بازم میترسم چون خواب آوره

نه نمیشه عزیزم

من از دکترم پرسیدم میگفت میشه

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان فندق🎀🩷 مامان فندق🎀🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری