خانوما میشه یه سیتریزین بخورم؟

۴ پاسخ

من حساسیت بیچاره ام کرده بود، دکتر گفت یدونه در روز اشکال نداره

بی دلیل و بدون مشورت دکترت نخور ولی من اوایل بارداری حساسیت داشتم چندبار و حتی قبل اینکه بدونم باردارم به دکترم که گفتم گفت جزو داروهای بی خطر یا کم خطره و مصرفش توی بارداری مجازه

نه بهتره استفاده نکنید

نه نخور

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری