۴ پاسخ

منم دوهفته همش سردردبودم دکترگفت مایعات زیادبخورازکم ابیه خداروشکر بهترم

اره طبیعیه . تا میتونی دوش آب گرم بگیر و چایی بخور و ریلکس باش سرتو ببند ...دیدی نه خیلی اوضاع خیطه خوب بشو نیستی یه استامینوفن 325 بخور البته اگه دکترت منع نکرده همینم نباید بخوری

سلام فقط استامینوفن ساده میتونید بخورید چون منم همش سردرد های شدید میگیرم

طبیعیه منم چندهفته داشتم اگه نمیتونی تحمل کنی استامینوفن ساده بخور سرتم ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری