خانوما دخترم تیروییدش رو ۱۰ بوده خوب میشه؟

۱ پاسخ

باید دارو مصرف کنه
اگه ازمایش رو خانه سلامت دادین حتما ببر یه ازمایشگاه خوب تکرار کن
بعد ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی