و بعد ۸روز تاخیری بتا منفی🥲

۴ پاسخ

۱۴روز شد
شنبه برم آزمایش

عزیزم منم فک‌کنم دارم پریود میشم ایشالله ماه بعد

من 3 ماه تاخیر داشتم دکتر رفتم آمپول داد یه هفته بعدش 29 ماه قبل پریود شدم دیگ انشالله این ماه عقب بیفته نینی باشه 🥹💓
توهم انشالله بری دکتر مشکلت حل بشه

قرص مصرف میکردی؟

سوال های مرتبط

ریحان ریحان قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان اریشاه🥺 مامان اریشاه🥺 ۲ ماهگی