فردا میخام بی بی بزنم با ۸روز تاخیری🥲

۱۱ پاسخ

ن نزن تا ۱۰ صبر کن

انشالله میشه عزیزم

انشالله خوش خبر بیایی

انشالله مثبت

اگه همیشه منظم بودی یا تاخیر نداشتی مثبتی صدرصد

ایشالا که مثبتی جیگر

انشاالله که خیره عزیزم

انشالله مثبت میشه

انشاالله نی نی تو دلت باشه

انشاءالله با دو خط پر رنگ ما رو هم خوشحال میکنی

انشالله دوتا خط ببینی

سوال های مرتبط

مامان اریشاه🥺 مامان اریشاه🥺 ۲ ماهگی
مامان اریشاه🥺 مامان اریشاه🥺 ۲ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری