دخترم ۹۹ درصد مواقع دستش مشت مشکلی نیست؟

تصویر
۵ پاسخ

ای جانم . عزیزم اصلا سعی نکن مشت بچه رو باز کنی این روند طبیعیه تو ۳ یا ۴ ماهگی خود به خود بهتر میشه

قدیما میگفتن اگه دست بچه بسته باشه طمع داره😅

طبیعیه کاملا ،امان از دست مادرا با این نگرانی هاشون

عاليه عزيزم
اين طبيعت بچه ها توي اين سنه

دختر منم همینه نمی‌دونم طبیعیه یانه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی