کیا تجربه زایمان زورس سزارین داشتن بچشون نمونده

۳ پاسخ

من تو شش ماهگی ترشن تخمدان شدم یعنی تخمدونام پیچ خوردن وعمل شدم وجبور شدم ییودو هفته سرارین بشم ولی خدارو بچم موند درسته خیلی اذیت شدم اماالان دخترم چهارسالشه خداروشکر

مال من پنچ ماهگی بود طبیعی نموند متاسفانه🖤

زودرس بود طبیعی بود خداروشکرم موند🙏

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری