۶ پاسخ

منم مثل شمام،میگن این نبض برای خون رسانیه

البته برا هفته تو زوده

اگه مرتب بزنه بعد یکی دو دقیقه قطع شه ینی نینی داره سکسکه میکنه

نه نبض خون رسانی به جفت و رحم هست
ولی اولین حرکات بچه رو هم مثل نبض حس میکنی🥹البته پشت سر هم نمیزنه ها مثلا یکی دوتا میزنه خودت میفهمی قشنگ که حرکت مال بچه‌ست

ابن روده ست بیشتر

منکه همه جام نبض میزنه حتی نوک انگشتام

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری