اشکال نداره به بچم آبگوشت بدم؟

۴ پاسخ

من آب ماهیچه میدم
آبگوشتی ک خودمون میخوریم نفخ داره

اُه

من دادم واسه هفت پشتم پشیمون شدم
تازه نخود نزدم فقط لوبیا
بچه نفخ کرد ، رفااکسش تشدید شد ، تا دو شب بعدش اذیت بود
تازه لوبیا رو یه شب تا صبح خیس کرده بودم

نفخ نخودو بگیر جدا بپز بریز تو غذاش بپزه

سوال های مرتبط

مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی