۵ پاسخ

نان اوپتی پرو

اگ مدام بالا میاره رفلاکس داره و حتماحتما دکتر باید تجویز کنه شیرخشکه بچهای رفلاکسی به خیلی شیرخشکا واکنش نشون میدن

ببلاک

دکتر باید تجویز کنه

نان اوپتی پرو

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷🎀✨️ مامان سلین🩷🎀✨️ روزهای ابتدایی تولد