۴ پاسخ

اره مجبورم ندم همش گریه می‌کنه بعد من ب پشت گردنش دست میزنم جیغ میزنه خیلی میترسم نمیدونم چیه😭

روغن گوسفندی بده

الان خیلی زوده برای دارو. بالانگهش دار طولانی بعدازشیر

منم بچم اینجوریه🥲

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی