۵ پاسخ

یه رانی و کیک بخور برو حسابی بندری بزنه نی نی جون

ایشالله خیره جنسیتش رو نمیدونی؟

اینشالله خوبه عزیزم به خودت استرس نده

انشالله خیر گلم نگران نباش همه چی عالیه منم دیروز رفتم

انشاءالله همه چیزهمونی باشه که دلت میخواد

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی