مامانا پدی لاکت برای رفلاکسم خوبه؟

۱ پاسخ

میگن برای کولیک خوبه رفلاکس هم ممکنه خوب باشه بیشتر برای نفخ و دلدرد میدن

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان علی💙 مامان علی💙 ۵ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی