طالبی میدید شما ب بچه هاتونع

۱۰ پاسخ

نه نمیدم

آره بهش میدم

بله عزیزم

اره از ۸ ماهگی مجازه میدم

از ۷ ماهگی دادم

نه نمیدم

آره خیلی وقته

حساسیت زاس فکر کنم
اگه دادی با تست و کم بهش بده

من یکم هندونه میدم پسرم کلا اسهاله نمیدونم از چیه

اووو خیلی وقاه هرشب میبریمش طالبی بستنی میخریم براش

سوال های مرتبط

مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۱ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی