کی پنجشنبه میشه برم انومالی

۱۲ پاسخ

منم یک شنبه میرم🥲لعنتی نمیگذره میخوام ببینمش دلم براش تنگ شده

منم یکشنبه هفته آینده میرم بالاخره جنسیتو میفهمم😍😍😍

منم خیلی منتظر آنومالی بودم 🥲
دیروز رفتم تموم شد خدارو شکر 😍

برا من دقیق ۱۸ هفته نوشته
نرم ینی زوده؟

۱۸ هفته وچند روز میری گلم

انومالی همون سونو سلامت هست

انومالی جذاب ترین سونو ب نظر من

من امروز رفتم

کی چهارشنبه میاد😂

شما چند هفته چند روزی عزیزم؟

من هفته دیگ سه شنبه ان تی دارم دوست دارم برم نی نی ببینم احتمال چی میده

منم سه شنبه هفته جدید که بیاد باید برم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری