من پنجشنبه میخوام برم انومالی چیکار کنم

۱۳ پاسخ

سرکلاژ ب علت نارسایی دهانه رحم

خانما کسی بوده ک بارداری اولش سرکلاژ بشه اما دومی ن ؟؟

کارخاصی نباید بکنی فقط قبل سونو یه چی بخورتکون بخوره

ایشون سوال کردن چیکار کنم نه اینکه شما کی وقت انومالیتونه ؟؟؟

منم پنج شنبه میخوام برم میشم ۱۸ هفته ۵ روز دیر نیست به نظرشما

منم پنج شنبه میخوام برم میشم ۱۸ هفته ۵ روز دیر نیست به نظرشما

من پنج شنبه رفتم.

من امروز رفتم

منم سه شنبه باید میرفتم

خب که چی

منم چهارشنبه وقت سونو دارم
ایشالا که مراکز درمانی باز باشه بتونیم بریم سونوهامون انجام بدیم خیالمون یکم راحت شه😵‍💫

منم دو هفته دیگه آزمایش دارم 🤦🏻‍♀️

منم پنجشنبه باید برم
چیو چیکار کنی؟

سوال های مرتبط

مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری