۶ پاسخ

دختر منم هنوز راه نمیره

من روروئک مخصوص گرفتم براش

دختر من چند روز بعد تولدش خودش وایستاد و کم کم راه رفت ما کاری نکردیم

پسر من به هیچ صراطی مستقیم نیست. تا دستاش یا زیر بغلشو مبگیریم که راه بره بالا پایین میکنه میرقصه 😁

خودش به وقتش را میره تا ۱۸ ماه وقت داره

اوف پسر منم همینه از ۹ ماهگی همه جارو میگرفت وایمیستاد الان دستشو بگیره پاهاشو رو هوا نگه میداره که نزاره زمین 😐😐😐😐🤣عجیب نیس !؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی
مامان هاکان جان مامان هاکان جان ۱ سالگی