خانما قیمت سونو آنومالی چقده

۱۶ پاسخ

من دوهفته دیگه گرفتم گفت ۲۲۰۰

سونوگرافیش خیلی دقیق وخوب بود ،وهمون که توانتی تشخیص داده بودشد

من امروزانجام دادم باتامین شد ۹۳۰

اردشیر زاده 800تومن

اینم ازمایش داره؟

۱۵۰۰ شد واسه من

البته ۳۱۳۰ تومن هم هزینه آزمایشش شد

من امروز انجام دادم ۱۵۰۰ با تامین اجتماعی

برام ۱۷۰۰ شد

منم هفته دیگه باید برم ، تحت نظر کدوم دکتری؟ بهت جای معرفی کرده

۲۶۰۰ من رفتم

3200 من دادم

۳۷۰هم شامل بیمه شد

من با بیمه سلامت ۱۳۰۰

هزینه ها فرق داره واس من ۱۸۰۰ شد

برا من آزاد ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۸ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی