۵ پاسخ

منم مثل شما چند روز واقعا درد شدید پریود داشتم ک میگرفت و ول میکرد ولی فک کنم طبیعی هست

منم همینجوری هستم دکتر گفت طبیعی هست باید استراحت به بدن بدی

ن نگران نباش طبیعی
استراحت کنی خوب میشی

انقباضه؟ انقباض خطرناک باید بری زایشگاه
ولی درد خفیف با شیاف اوک میشه

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری