۵ پاسخ

طبیعیه من بزاق دهنمم انقدر زیاده ها

وقتی گرسنم میشه عذاب میکشم.دلم هیچی نمیخواد از اونطرف هم از گرسنگی تهوع میگیرم

عادیه

و من هم همین وضعیتمه هر چی میخورم تلخه

عادیع عزیزم میگذره

سوال های مرتبط

مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌وسوم بارداری