۳ پاسخ

زرده تخم مرغ، نیمرو، تست تخم مرغی، و فرنی خرما و اوتمیل و پنکیک که دخترم از همه بیشتر دوس داره

من جودوسرپرک ارد کردم هرروز یک قاشق از اون یک استکان اب
به همراه اینا هرکدوم داشتم( پودرنارگیل ، پودر مغزیجات، پوره سیب موز طالبی خرمای له شده
با هم میذارم ۵ دقیقه بپزه و تمام
مولتیشم اون تو میریزم
خیلیم خوشمزه میشه و دوس داره

فرنی خرمایی
اوتمیل موز و خرما
از این فرنی آماده ها که حکیم بانو داره هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ا‌روین مامان ا‌روین ۱ سالگی
مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی