۱۴ پاسخ

واسه منکه زرده

الحمد الله گاهی منم دارم ولی خفیف
اما یادمه قبلا هم بود بیشتر ولی بدون بو و خارش الحمد الله

طبق بیان دوستان طبیعیه ظاهرا ولی شفاف و بی بو باشه

وقتی مواد پروژسترون تویه رحم زیاد باشه ترشحات آبکی و بدون بو میاد بیرون،،و این خیلی خوبه که پروژسترون زیاد باشه،چون از جنین و کیسه آب محافظت می‌کنه و از عفونت جلوگیری میکنه

طبیعیه فقط اگه خیلی غیر عادی زیاد باشه مشکل داره

طبیعیه

طبیعیه

دقیقا منم دارم
بدون خارش و بود

عادیه

طبیعیه بخاطر تغییرات هورمونی

ترشحات از ایجاد عفونت جلوگیری میکنه
یجورایی حکم ضد عفونی کننده رو داره

عادیه

نشانه سلامته

توی بارداری ترشحات طبیعیه خیلی از مواقع عادی بیشتره

تخمک گذاری

سوال های مرتبط

مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته سی‌وپنجم بارداری