کسی هس سونو انتی نرفته باشه؟

۵ پاسخ

من نرفتم آنومالی میرم

بعضی ها نمیرند عزیزم من چندروز پیش یه خانمی را تو همین پیام ها دیدم ان تی نرفته بود داشت میرفت انومالی ولی بهتره چون سونو انتی سندروم ها را شناسایی میکنه بری حتما

انتی واجبه حتی واجب تراز آنومالی

دکتر م بمن گفت غربالگری اختیاریه مشکل ژنتیک نداری سر بچه اولت رفتی ریسکی نداشتی میتونی نری ولی انومالی برو

باید بری واجبه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان نرگس مامان نرگس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وپنجم بارداری